خرید قهوه ساز باکیفیت
نوشته شده توسط : admin

با بزرگ تر شدن صنعت قهوه و گسترش فرهنگ قهوه نوشی در دنیا، افراد بیشتری روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند. حال برای اینکار یا خود اقدام به خرید قهوه ساز می کنند یا به قهوه فروشی ها مراجعه کرده و از قهوه های آماده آنها استفاده می کنند.

اگر جز افراد دسته دوم هستید که هر روز قهوه های آماده می نوشید، توصیه می کنیم خودتان دستگاه قهوه ساز خریداری کنید. با این کار هم در زمان و هزینه به میزان قابل توجهی صرفه جویی کردید، و هم از کیفیت و طعم اصلی قهوه تان اطمینان خاطر پیدا می کنید.

برای این کار کافی است به بازار مراجعه کنید و دستگاه مورد نظرتان را بخرید. اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه کنید که در انتها از خریدتان راضی باشید. این نکات عبارتند از:

اولین و مهمترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید این است که به چه قهوه ای علاقه دارید و آن قهوه را چه قهوه سازی آماده میکند. به طور مثال اگر طرفدار قهوه های دمی هستید باید از دستگاه هایی مانند قهوه ساز کمکس، سایفون، ایروپرس، V60، … استفاده کنید.

اما اگر به اسپرسو یا قهوه های ترکیب شده با شیر علاقمند هستید، باید از حتما از اسپرسو ساز استفاده کنید. زیرا تنها دستگاهی که هم میتوان با آن قهوه درست کرد و هم شیر را فوم دار، انواع اسپرسوساز ها هستند.

حتما به تعداد فنجان قهوه ای که روزانه درست می کنید توجه کنید. این مورد بیشتر در قهوه ساز های برقی اهمیت دارد. البته در قهوه ساز های دستی، باید به مخزن دستگاه توجه کنید که معمولا تعداد فنجان قهوه ای را که میتوان با آنها درست کرد، بر روی دستگاه درج شده است.

source: خرید قهوه ساز باکیفیت





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات کام, بهترین قهوه ساز, بهترین قهوه ساز خانگی, قیمت قهوه ساز, خرید اسپرسو ساز, قیمت قهوه ساز, قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: